Search found 526 matches

by kambinggurun
30 May 2013, 21:05
Forum: Aktiviti Gunung
Topic: Gunung Tahan Guide - Tent Jenama apa meraka guna
Replies: 34
Views: 8058

Re: Gunung Tahan Guide - Tent Jenama apa meraka guna

yap..... tapi askar indon nya bang... dia takda lantai... dia cuma ada fly dengan pintu beserta zip tuh jee.... mmg terbaik... dulu ada dan guna masa scout jeer.... lantai biasanya ada geng lain bawak groun leh pakai sekali tan, ade jual ke flly cam kemah pengakap nih? tapi seingatnye kemah pengaka...
by kambinggurun
21 Mar 2013, 12:55
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Perkenalan
Replies: 5
Views: 1253

Re: Salam Perkenalan

ahli senat fantasi je tu.. hehe..
by kambinggurun
21 Mar 2013, 12:54
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan :)
Replies: 2
Views: 1386

Re: salam perkenalan :)

welcome mira...
by kambinggurun
07 Mar 2013, 11:47
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Perkenalan
Replies: 5
Views: 1253

Re: Salam Perkenalan

wa'alaikumussalaaam Azuan...

selamat datang!
by kambinggurun
23 Feb 2013, 06:06
Forum: Peralatan
Topic: Teknologi Pakaian | Gore-Tex
Replies: 18
Views: 963

Re: Teknologi Pakaian | Gore-Tex

xpee kite tanye je mne tau kot dia ade stok baru... hehe
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:23
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: ~SALAM PERKENALAN SEMUA~
Replies: 3
Views: 1476

Re: ~SALAM PERKENALAN SEMUA~

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Aliff!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:23
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: aku ahli baru dlm GO ツ
Replies: 2
Views: 1132

Re: aku ahli baru dlm GO ツ

alamak tak ikut format nihhh hehe
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:22
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Perkenalan pendaki tegar semua
Replies: 3
Views: 1274

Re: Salam Perkenalan pendaki tegar semua

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Nasrul!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:21
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Tumpang lalu....
Replies: 3
Views: 1567

Re: Tumpang lalu....

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Khairul Anuar!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:21
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam kenal
Replies: 6
Views: 1896

Re: salam kenal

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Afiq!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:20
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam kaki gunung suma
Replies: 3
Views: 1335

Re: salam kaki gunung suma

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Anep!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:20
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan.
Replies: 6
Views: 1948

Re: salam perkenalan.

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Khairil Azri!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:17
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Perkenalan
Replies: 2
Views: 1032

Re: Salam Perkenalan

Selamat datang Ong!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:01
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam perkenalan...
Replies: 2
Views: 999

Re: Salam perkenalan...

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Shahfiq!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 04:00
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Aidilfitri
Replies: 5
Views: 1494

Re: Salam Aidilfitri

Selamat datang Nazaziah!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..

Aidilfitri?
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:59
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan
Replies: 2
Views: 1092

Re: salam perkenalan

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Azlan!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:59
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan
Replies: 2
Views: 1170

Re: salam perkenalan

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Fariq!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:58
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Kepada Semua Kaki Gunung Sekalian
Replies: 2
Views: 1184

Re: Kepada Semua Kaki Gunung Sekalian

Selamat datang Ong!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..

orang lama mesti banayk ilmu nih boley la share2 kat sini...
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:56
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan..
Replies: 2
Views: 1402

Re: salam perkenalan..

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Zizou!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..

ni nama Zizou ni mesti skill main bola cam Zidane nih..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:55
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Perkenalan
Replies: 2
Views: 1210

Re: Salam Perkenalan

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Hafiz!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:54
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan..
Replies: 2
Views: 1298

Re: salam perkenalan..

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Batagur Baska!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:54
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Assalamu'alaikum dan Salam Perkenalan dari saya...
Replies: 3
Views: 1458

Re: Assalamu'alaikum dan Salam Perkenalan dari saya...

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Azrin!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:53
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Assalamualaikum dan slam sejahtera.. :D
Replies: 3
Views: 1180

Re: Assalamualaikum dan slam sejahtera.. :D

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Badrun!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:52
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam Kenal ;)
Replies: 2
Views: 987

Re: Salam Kenal ;)

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Julia!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:51
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam perkenalan
Replies: 3
Views: 932

Re: Salam perkenalan

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Tajul!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:50
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan
Replies: 2
Views: 1186

Re: salam perkenalan

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Asri!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:50
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera dan salam 1 Malaysia..
Replies: 2
Views: 1197

Re: Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera dan salam 1 Malays

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Safwan!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:49
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: baru join
Replies: 2
Views: 1047

Re: baru join

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Nizam!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..

dorang kasi halal punye dun wori... hehehe..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:49
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam .. Ahli Baru sini =))
Replies: 2
Views: 1119

Re: Salam .. Ahli Baru sini =))

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Mokhtar!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:47
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Assalamulaikum salam sejahtera
Replies: 2
Views: 1276

Re: Assalamulaikum salam sejahtera

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Fairus!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:47
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: SALAM PERKENALAN
Replies: 4
Views: 1359

Re: SALAM PERKENALAN

Selamat datang Suraya!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:46
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam
Replies: 3
Views: 1054

Re: Salam

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Lokman!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:46
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Tumpang lalu
Replies: 2
Views: 973

Re: Tumpang lalu

Wa'alaikumussalaaamm dan Selamat datang Yusri!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..


sini banyak jugak nih geng2 cari kayu... try acah sket mesti ade yang respon.. hehehe..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:44
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam orang gunung
Replies: 2
Views: 885

Re: Salam orang gunung

Selamat datang Bukhari!

Harap GO dapat menjadi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:42
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Assalamualaikum dan salam perkenalan
Replies: 9
Views: 1847

Re: Assalamualaikum dan salam perkenalan

Selamat datang Amiruddin!

Harap GO dapat menajdi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:41
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam perkenalan
Replies: 2
Views: 933

Re: Salam perkenalan

Selamat datang Saharil!

Harap GO dapat menajdi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:41
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: register
Replies: 2
Views: 848

Re: register

Selamat datang Ganesan!

Harap GO dapat menajdi ruang untuk kita berkongsi ilmu..
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:38
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: salam perkenalan warga gunung
Replies: 3
Views: 1427

Re: salam perkenalan warga gunung

wa'alaikumussalaaam ramdan...

selamat datang!
by kambinggurun
23 Feb 2013, 03:36
Forum: Pendaftaran (Ahli baru sila daftar dahulu)
Topic: Salam perkenalan
Replies: 2
Views: 825

Re: Salam perkenalan

wa'alaikumussalaaam Ashimmm...

selamat datang!