~salam perkenalan dari saya~

Sila daftar di sini

Moderator: pentadbir

Post Reply
Penyubaik
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 15 Jun 2010, 00:36

~salam perkenalan dari saya~

Post by Penyubaik » 18 Jun 2010, 01:00

Nama : Rohairol Izwan Bin Ismail...
Jantina : Lelaki...
Tarikh Lahir : 16 April 1987...
Tempat tinggal : Kem Sg Besi,KL...
Kelab : Parti sebebas-bebasnya...

Salam Kpd Abg2 n Akak2 sume...
sy amat berminat dgn aktiviti mcm ni...
tujuan sy join forum ni adalah utk menambah ilmu sy...
dihrp tnjk ajar n kerjasama abg2 n akak2 kat forum ni dptlah membantu sy yg bru berjinak2
dgn aktiviti sebegini

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin » 18 Jun 2010, 09:52

Welcome Bro
Saya di lahirkan disitu.....
Kemudian bila sudah besar bersekolah juga di situ... RMC
Cuma tak pernah bekerja disitu.
Bukit Besi yang kat belakang tu dah naik Bro....

User avatar
mizi
Kerabat Gunung
Posts: 1308
Joined: 17 Jul 2006, 15:22
Location: perlis
Contact:

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by mizi » 18 Jun 2010, 14:31

welcome bro...kuat noo kem tu suma besi
climb long trail
p11at

User avatar
CRAZYhAMStER
Pendaki Terlampau
Posts: 592
Joined: 05 Dec 2006, 12:12
Contact:

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by CRAZYhAMStER » 18 Jun 2010, 16:09

SELAMAt dtG kE GUNUNGONLiNE Rohairol Izwan 8)

[ADVENTURE IN LIFE] SURVIVAL through degrading nature

www.crazyhamster.multiply.com

Penyubaik
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 15 Jun 2010, 00:36

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by Penyubaik » 21 Jun 2010, 00:54

terime kasih sume...^_^v....

nazryst
Pendaki Terlampau
Posts: 650
Joined: 16 Feb 2006, 12:17
Location: Natural Geography
Contact:

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by nazryst » 21 Jun 2010, 12:54

hmmm..cuba kronologi kan camana dapat nama penyu baik... ermm mesti ada penyu jahat... penyu samseng dan sebagainya...

Penyubaik
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 15 Jun 2010, 00:36

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by Penyubaik » 21 Jun 2010, 21:51

huh!bro...xperlula smp nk pertikaikan penyu tu baik ke jahat ke...
sj jerk ni letak penyu...
hehe...

User avatar
soulfly
Kerabat Gunung
Posts: 1147
Joined: 18 Mar 2008, 15:57
Location: SENTUL

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by soulfly » 21 Jun 2010, 22:17

hmmm..cuba kronologi kan camana dapat nama penyu baik... ermm mesti ada penyu jahat... penyu samseng dan sebagainya...
bang..
ko pernah tengok citer NEMO tak?
kat dalam cerita tuh ada babak pasal penyu yang tolong bapak nEMO gi carik anak nEMO tuh,maknany penyu tuh memang baik2 belaka hehehe :lol:
lama sangat...

Penyubaik
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 15 Jun 2010, 00:36

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by Penyubaik » 21 Jun 2010, 22:41

ko pernah tengok citer NEMO tak?
kat dalam cerita tuh ada babak pasal penyu yang tolong bapak nEMO gi carik anak nEMO tuh,maknany penyu tuh memang baik2 belaka hehehe :lol:


huhu...terime kasihla ad yg tau penyu tu baik...hehe
klu xde backup ni mau kne atck kaw2...

User avatar
soulfly
Kerabat Gunung
Posts: 1147
Joined: 18 Mar 2008, 15:57
Location: SENTUL

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by soulfly » 22 Jun 2010, 01:56

ko pernah tengok citer NEMO tak?
kat dalam cerita tuh ada babak pasal penyu yang tolong bapak nEMO gi carik anak nEMO tuh,maknany penyu tuh memang baik2 belaka hehehe :lol:


huhu...terime kasihla ad yg tau penyu tu baik...hehe
klu xde backup ni mau kne atck kaw2...
jangan kecik ati bro...
mereka gurau je tuh hehehe
lama sangat...

Penyubaik
Pendaki Gunung
Posts: 5
Joined: 15 Jun 2010, 00:36

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by Penyubaik » 22 Jun 2010, 23:55

ahaha...sy phm tu...
n xksh sgt...
papepon terime kasihla sudi terime sy yg amatur ni...

seremban mai
Pendaki Gunung
Posts: 118
Joined: 06 Jun 2006, 18:28
Location: dpn pc

Re: ~salam perkenalan dari saya~

Post by seremban mai » 26 Jun 2010, 21:59

salam kenal2 penyu..
sesudilah melayan kerenah kengkawan kat GO ni keh..
pas pacak.. pacakkk..
naik lecak ketiak

Post Reply