Ucapan Selamat Hari Raya

Pengumuman dari Gunung Online

Moderator: pentadbir

betterman
Pemegang Amanah GO
Posts: 2828
Joined: 04 Dec 2005, 08:39
Location: Bawah beirut
Contact:

Ucapan Selamat Hari Raya

Postby betterman » 12 Oct 2006, 21:42

Image

Assalamualaikum....
Di sini aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin untuk seluruh Kerabat Gunung Online.

Semoga kehadiran hari raya pada tahun ini menyerikan lagi hidup korang. Pandu dengan hati-hati time balik kampung tuh.

Kuih² raya tuh simpan lah skek untuk bekalan kalau gi naik gunung di bulan Syawal nanti :?

Mulai esok 13hb, bermula 10 malam terakhir di bulan Ramadan. Perbanyakkan lah amal ibadat semoga pahala kita semua akan berlipat ganda, insyaAllah.

Warisan Khazanah Pergunungan
Getting to the summit is optional, getting down is mandatory...

User avatar
nabil
Pendaki Terlampau
Posts: 523
Joined: 19 Jun 2006, 14:48
Location: Dlm Bilik
Contact:

Postby nabil » 13 Oct 2006, 01:53

slamat ari raya kpd mak ayah di kampung.. anaknda dapat pulang berhari raya pada tahun ini.. ( boleh ke cmni??)
seterusnya pada smua kaum kerabat GO... SLAMAT ARI RAYA... mintak ampun salah silap.. :idea:
"Sikit lagi.. Sikit je Lagi..."

User avatar
lynncomel
Pendaki Gunung
Posts: 80
Joined: 05 May 2006, 19:15
Contact:

Postby lynncomel » 13 Oct 2006, 02:00

Selamat Hari Raya Aidilfitri to Abg Betty..and SEMUA warga GO !! :)
X Plorer Adventure
"The Premier Gateway to Adventure..."
http://www.xploreradventure.com
http://c0mel.multiply.com

User avatar
QtrMaster
Pendaki Tegar
Posts: 231
Joined: 12 Sep 2006, 04:10
Location: Malaya
Contact:

Postby QtrMaster » 13 Oct 2006, 02:21

lu punya karikatur kiut le Bett.... macam jambu gitu!

BTW, selamat hari raya sume, mintak ampun, mintak maap kalu terkasar bahasa, terlebih ayat atau tersinggung mana-mana pihak. semoga semua menyambut syawal dengan gumbira bersama keluarga.

Wassalam...

beckham@chayok2
Pendaki Terlampau
Posts: 646
Joined: 03 Apr 2006, 03:21
Location: 30 minit sblm sampai puncak...

Postby beckham@chayok2 » 13 Oct 2006, 03:20

Slmt Hari Raya Aidilfitri pada budak2 M.A.L.A.S, bdk2 KL ad serjukk, ayu, makwei, adik, ngai, bdk2 S.O.S muzs, arman, salan, cik nini, amkdh, mail tenuk, maksu, pihak pengurusan GO serta semua kaum kerabat GO dan pendaki2 yg mengenali diri ini dgn ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin. :idea:

psst : kalau ader yg nak buat rumah terbuka tuh jgn lupa ajak aku yeks. :arrow:
*Sebenarnya bukan gunung yang hendak ditawan, sebaliknya diri kita sendiri.....*.
-9w2bck-

kambinggurun
Senator Gunung
Posts: 557
Joined: 26 Jan 2006, 23:01
Location: gua kayu batu
Contact:

Postby kambinggurun » 13 Oct 2006, 08:14

mewakili SRC:

Salam Aidilfitri kepada semua warga gunung yang ade kat mesia nih..

maaf zahir..batin tarak!!
::SRC-Total Outdoor::

ajon
Pendaki Tegar
Posts: 267
Joined: 19 Dec 2005, 12:08
Location: kl
Contact:

Postby ajon » 13 Oct 2006, 08:27

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN 8)

User avatar
rembau
Pemegang Amanah GO
Posts: 1394
Joined: 06 Dec 2005, 08:41

Postby rembau » 13 Oct 2006, 08:50

Selamat Raya Aidilfitri...

Bawak kereta elok-elok...
Makan ingat le kat aku...
Dosa den sekeluarga ampun kan terus
Kalau tidak aku MINTAK MAAF le nie....


psstt kena ampun oiii org dah minta ampun nie
Asalamualaikum
Dan Kami jadikan di bumi gunung-ganang yang menetapnya, supaya bumi itu tidak menggegar mereka; dan Kami jadikan di celah-celahnya jalan-jalan laluan, supaya mereka mendapat petunjuk.(Surah Al-Anbiyaa':31)

akademiks
Pendaki Terlampau
Posts: 617
Joined: 08 Jul 2006, 10:08
Location: tpt yg mendamaikan

Postby akademiks » 13 Oct 2006, 09:02

Alhamdulillah..........bermula mlm ni bg 10 mlm terakhir ramadhan, kita sepatutnya memperbykkan ibadah dlm mencari keredhaan dpd ALLAH S.W.T. mudah-mudahan antara kita dpt mengalami mlm Lailatul Qadar.mlm yg dimuliakan dr mlm2 yg lain sepanjang tahun oleh ALLAH S.W.T...........insyaALLAH

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI ..........mohon maafkan segala salah dan silap yg ada


hayatilah mlm2 tersebut........jgn ingat nak raya je
Sedarlah wahai manusia........dunia adalah sementara.Hargailah apa yg telah dicipta olehNYA

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Postby seper4alif » 13 Oct 2006, 09:44

selamat hari raya tuk sume warga GO dan umat islam di seluruh dunia semoga romadhan ini memberi kecergasan yg berterusan dari berkat tarawih dan ibadah puasa yang menyihatkan amin,


ANDAI INI ROMADHAN YANG TERAKHIR

andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tentu siangnya engkau sibuk berzikir
tentu engkau tak akan jemu melagukan syair rindu
mendayu merayu kepada-NYA Tuhan yang satu

andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tentu sholatmu kau kerjakan di awal waktu
sholat yang dikerjakan sungguh khusyuk lagi tawadhu'
tubuh dan qalbu bersatu memperhamba diri
menghadap Rabbul Jalil menangisi kecurangan janji
"innasolati wanusuki wamahyaya wamamati lillahirabbil 'alamin"
[sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku, dan matiku...
kuserahkan hanya kepada Allah Tuhan seru sekalian alam]


andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tidak akan kau sia siakan walau sesaat yang berlalu
setiap masa tak akan dibiarkan begitu saja
di setiap kesempatan juga masa yang terluang
alunan Al-Quran bakal kau dendang bakal kau syairkan

andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tentu malammu engkau sibukkan dengan
bertarawih berqiamullail bertahajjud
mengadu merintih meminta belas kasih
"sesungguhnya aku tidak layak untuk ke syurga-MU
tapi aku juga tidak sanggup untuk ke neraka-MU Ya ALLAH"

andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tentu dirimu tak akan melupakan mereka yang tersayang
mari kita meriahkan Ramadhan
kita buru kita cari suatu malam idaman
yang lebih baik dari seribu bulan

andai kita tahu ini Ramadhan terakhir
tentu engkau bakal menyediakan batin dan zahir
mempersiap diri...rohani dan jasmani
menanti-nanti jemputan Izrail
di kiri dan kanan ...lorong-lorong ridha Ar-Rahman

Duhai Ilahi....
andai ini Ramadhan terakhir buat kami semua ya ALLAH
jadikanlah ia Ramadhan paling berarti paling berseri
menerangi kegelapan hati kami
menyeru ke jalan menuju ridho serta kasih sayangMu Ya Ilahi
semoga bakal mewarnai kehidupan kami di sana nanti

Namun sahabat ku sekalian
tak akan ada manusia yang bakal mengetahui
apakah Ramadhan ini merupakan yang terakhir kali bagi dirinya
yang mampu bagi seorang hamba itu hanyalah
berusaha bersedia meminta belas-NYA

andai benar ini Ramadhan terakhir buat kita
MAAFKAN SEMUA KESALAHAN YANG PERNAH AKU LAKUKAN
amin yarabbal alamin :?: :?:
"MARHABAN YAA RAMADHAN "

SALAM GEDIK'S DARI GUA & SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Postby Lt.Cmdr. Kamal Ariffin » 13 Oct 2006, 11:15

Perjumpaan ari tu pong saya tak pegi
jadik saya ambil kesempatan ni pohon ampun dan maaf
Selamat ari raya dan maaf zahir batin.

Maklumla mutut ni insurannya besau sikit
Jadik Leser tak terkata jadi maaf la sekali lagi.

Lanun Tua

User avatar
Freelance
Senator Gunung
Posts: 1355
Joined: 06 Dec 2005, 13:16
Location: Kuala Lumpur

Postby Freelance » 13 Oct 2006, 12:03

Assalamualaikum... Selamat Berpuasa...

Sepuluh jadi disusun meminta maaf andainya ada terkasar bahasa, menyinggung perasaan, laser2 mulut, selalu daki gunung asyik pewai je hehehe.... terimakasih tolong cover... terimakasih guide2 dan sweeper2 yang telah banyak membantu rakan2 gunung.

Dan terimakasih sekali lagi kepada rakan2 gunung yang selama ini telah memberikan kerjasama dan menyertai program yang dianjurkan oleh saya dan Kra21CampClub dalam menjayakan sesuatu xpdc pendakian gunung dan aktiviti perkhemahan santai..... Tanpa Anda Sape lah Saya.... Insyallah kenangan bersama kalian akan menjadi memori samada pahit maung tangis ketawa lawak giler.. mcm2 ada....., Jika sekiranya termakan terminum minta halalkan...

Dam Dim Dum bunyi mercun,
Kanak-kanak suka bermain bunga api,
Maaf dipinta sesama insan,
Harap Sambutan Aidil Fitri ini mendapat berkah dari Illahi....

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Dzahir dan Batin...
Sesiapa yang berada di Johor dan di mana saja... datanglah dan singgah ke rumah saya untuk berhari raya...
Last edited by Freelance on 13 Oct 2006, 12:14, edited 3 times in total.

User avatar
sany ADALAH alger
Otai Gunung
Posts: 932
Joined: 18 Apr 2006, 09:38
Location: in the middle of jungle called KAY HELL
Contact:

Postby sany ADALAH alger » 13 Oct 2006, 12:06

Semoga segala ibadah yang telah kita lakukan disepanjang bulan Ramadhan al Mubarak ini akan diterima Allah swt. Raikanlah kemenangan anda semua dengan sederhana tetapi meriah.Mohon seribu ampun atas kesilapan atau tutur kata yang menyinggung.Selamat Hari Raya Eid Fitri
CARPE DIEM!

User avatar
defzone
Pendaki Tegar
Posts: 233
Joined: 23 Jan 2006, 17:20
Location: Ipoh mali mah.
Contact:

Postby defzone » 13 Oct 2006, 12:23

Wahh!!sini pun ader ruangan ucapan selamat hali laye juga ke!

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI ( Jangan luper bayor fitrah)
MAAF ZAHIR BATIN

Pada semua rakan-rakan sepergunungan, pada Pentadbiran Gunungonline Bett , Ahli-ahli Gunungonline, pengunjung Gunungonline dan terutama pada yang mengenali saya Pekatu, Syafiq, Nije, Ngai, Musz, Palan, Syed, Yati, Phob, Wira, Orga, Topoi, Arman, Pisang, Ajer, Lea, Ad, Fuad, Deqna ,Che Leey dan ramai lagilaa.... :)
Maaf jika ada terkasar bahasa, tersilap bicara atau saya terdiam saja selama saya mengenali anda semua... :?:

Ikhlas dari zon sunyi sepi
Climbing mountain not for glory or glamour
but for self satisfaction. 8)
lastman@sweeper
https://www.facebook.com/chekhalil.khalid

User avatar
zarun78
Pendaki Gunung
Posts: 19
Joined: 12 Aug 2006, 14:44
Contact:

Postby zarun78 » 13 Oct 2006, 12:28

Assalamualaikum,

Saya juga nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua warga GO. Sepuluh jari disusun memohon maaf jika ada salah n silap, terkasar bahse(tak sengaja tau), termakan, terminum, termengumpat (errkkk!) dan etc etc lah..Kalau ade yg tersosat ke Ipoh taim² minggu raya tu, jemputlah datang ke umah ye.. bawak duit raya skali..

8)
~~~born to tough, trained to be rough~~~

User avatar
cempedak
Pendaki Gunung
Posts: 90
Joined: 01 Mar 2006, 19:09
Contact:

Postby cempedak » 13 Oct 2006, 13:47

slamat hari raya aidil fitri.
semoga semuanya mncapai kemenangan di bulan ramadan dan
meraikannya di bulan syawal dgn kadar yg sederhana.

:P :P :P

hati2 ms lik kmpung, jgn tau nak rush je...kang lain jd nya plak...
semoga semua slamat pergi dan slamat blik...

mnta ampun if ada yg x pueh ati kat den yo... :)
forest is my soul...

kikilala
Pendaki Gunung
Posts: 9
Joined: 29 Jun 2006, 18:53

Postby kikilala » 13 Oct 2006, 13:49

Assalamualaikum,

Colleagues,

As we draw near to the festivity of lights and forgiveness, I wish you and your family a joyous Deepavali and Aidil Fitri.
To my Hindu friends, my best wishes to all of you and god bless. :arrow: Maaf Zahir & Batin moga-moga Allah mencurahi nikmat dan kejayaan selalu to all my Muslim colleagues.

To the rest, have a great break and as always, start safe, stay safe.

As a safety tip: Please plan your journey well ahead. Expect congestion on the highways and trunk roads, and "Banyak-Banyak Bersabar , Biar lambat, asalkan dapat pulang dengan selamat".


HA..BACA PANTUN NI DENGAN NADA DAN INTONASI (LOGHAT) YANG BETUL....

(Note the safety message inside too...kalau ada tersinggung, mana negeri yang tak ada pantun, minta maaflah ya...)


Kelantan...

Make ikke cicoh budu
Jange lupo tamboh satar
Kelik rayo taksir laju
Nanti rayo dale sepita

Terengganu...

Makang ubi jamang jepong
Makang kepok cicah cuke
Bulang pose mung bengong
Bulang raye mung gile

Pahang...

Sepadan Pahang ada kasino
Nasi dagang ikan patin
Jange mu masam muko
Raya makan rendang sadin

Johor...

Cegitu cegini awak suke
Awak suke kite tak suke
Esok luse hari raye
Sama-sama bersuke rie

Melaka...

Hawau kau berak merate
Kaki bengkak ulau patok
Kalu balik naik kerete
Jangan pandu kalau ngantok

N. Sembilan...

Masak lomak cili api
Campo dongan daun turi
Hari rayo kolumpo sopi
Tinggal penyamun dongan pencuri

(org kolumpo jgn kocik ati!!)

Selangor/K.Lumpur...

Wa cakap lu wa tak tau
Tapi wa tipu sama lu
Raya jangan buat tak tau
Angpau ada bagi gua dulu

Perak...

Gulei tempoyak ikan mayong
Deroyan busok tebok tupei
Pandu hemat ingat kampong
Ase(Asal) teman selamat sampei

Kedah...

Aloq Staq terketaq-ketaq
Lapaq perut makan pau
Macam mana tak ketaq
Kena paksa bagi angpau

Penang...

Nasi kandaq kedai mamak
Anak mami juai pesemboq
Lepaih raya jgn dok triak
Kalu ceti mai kot dapoq

Perlis...

Padang besaq kecik aja
Tempat siam lalu lalang
Hari raya kita berbelanja
Jangan sampai menambah utang

uglysister
Pemegang Amanah GO
Posts: 360
Joined: 05 Dec 2005, 07:37
Location: 18m Underwater
Contact:

Postby uglysister » 13 Oct 2006, 14:07

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin

dan aku Maafkan semua dosa korang kat aku especially yg kuat membahan tu.. wakakka

kalau ada sape2 geng yg asal kolumpo, bleh la calling2 aku.. kite raya sama-sama.. sapa yg ada anak tak yah call la nanti kene bagi duit raya.. hehehe

tombiruo
Pendaki Gunung
Posts: 96
Joined: 01 Jan 2006, 12:27

Postby tombiruo » 13 Oct 2006, 16:19

SELAMAT HARI RAYA di ucpkan wat suma rakan2x seperguruan pasentran gunung online..hehe :P ..mnta maaflah kalu selama nie terposting bahasa2x yg menyiat2x perasaan kengkawan suma..anggaplah itu suma kesalahan teknology yg smkin cnggih skang nie..ssngguhnya yg baik itu dtng dr yg maha esa,dan yg buruk itu dtg dari planet mane ntah.. :) ..pepun pesanan dr mmber aqu yg kiciwa sbb x dapek bonus tahun niee..bebelanja tu ingat2xlah pada yg mereka yg nak beli slipar jepun fikior 2 kali..hehe :P ..akhirkata..SAMBUTLAH SYAWAL INI DENGAN HATI GEMBIRA,PANDU CERMAT,SUMA SELAMAT.
:arrow:


.......pEAce :idea: .....

User avatar
adisos2002
Otai Gunung
Posts: 969
Joined: 07 Dec 2005, 07:36
Location: Semak Samun
Contact:

Postby adisos2002 » 13 Oct 2006, 16:38

Image

Kepada SEMUA RAKAN REKREASI :arrow:


b/p - rakan2 di SOS dan mereka yg mengenali saya
<no one left behind> nolb
Berminat mendapatkan guide gunung/ teambuilding?? Contact Silver Outdoor Sports di 012-5317141atau email adisos2002@yahoo.com

User avatar
arif
Pendaki Tegar
Posts: 215
Joined: 18 Jul 2006, 23:24
Location: nun jauh di sana.................
Contact:

A

Postby arif » 13 Oct 2006, 16:43

:) "SELAMAT HARI RAYE AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN" :)

User avatar
DEQNA
Pendaki Hebat
Posts: 342
Joined: 19 Jan 2006, 18:08
Location: lost in da middle
Contact:

Postby DEQNA » 13 Oct 2006, 23:11

Image



pade sume warga GO xspecialy pade yang pernah treking same2 tuh,camping same2...yang penah jadik towing tuh makaseh byk2..
halal segala makan minum n maaf sekiranye terkasar bahase..anggap ler itu hanye gurauan semate2..



pstt....cik lil jgn lupe duit raye...he..hee
<<SaVE tHE BESt FOR LaSt>>

User avatar
nizran
Pendaki Tegar
Posts: 205
Joined: 22 Aug 2006, 01:52
Location: belakang pokok..
Contact:

Postby nizran » 14 Oct 2006, 01:47

mano YO nie??? WOI YO!!!! ABG BETT PANGGIL KAU TU!!!!
(rujuk gambo first...)


kepada warga G.O, selamat menyambut hari raya, saya mohon maaf zahir dan batin..
mane satu belakang pokok???
Image

User avatar
(Ö¿Ö)aRen
Pendaki Hebat
Posts: 305
Joined: 11 Mar 2006, 10:54
Location: Shah Alam.
Contact:

hehe

Postby (Ö¿Ö)aRen » 14 Oct 2006, 09:37

:) salam ramadan almubaraq...d kesemfatan ini ayen ucapkan selamat hari rayer n maaf zahir vatin :idea:
hehe...Luv n peace♥♥♥

(ä¿ä)
aYen

brador
Pendaki Gunung
Posts: 1
Joined: 08 Oct 2006, 13:03
Contact:

selamat ari raya.....

Postby brador » 14 Oct 2006, 13:48

selamat ari raya kpd sume warga/kakitangan gunung online.saya org baru kat sini.jadi tak kenal sesapa lagi...maaf zahir batin.... :!: nak join korang punya xtxt maybe lps 2006 kot..bleh ker?skang bz keje la......bye.... :?:

User avatar
bargading
Pendaki Terlampau
Posts: 542
Joined: 10 Jul 2006, 14:22
Location: KL
Contact:

Postby bargading » 14 Oct 2006, 14:35

SLMT MENYAMBUT HARI RAYA KPD WARGA GO DAN RAKAN-RAKAN SEPERGUNUNGAN SEMUA......

Maaf zahir dan batin
L i f e i s a j o u r n e y | I never see what has been done; I only see what remains to be done.
Image

pekatu
Pendaki Tegar
Posts: 293
Joined: 05 Dec 2005, 11:19
Location: last waterpoint

Postby pekatu » 14 Oct 2006, 21:24

Salam Ramadhan kepada semua warga GO & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang.........

Maaf Zahir & Batin....pada sapa2 yang terbahan , makan ati , kecik ati , simpan ati :) tu biasalah lumrah idup....

Khas untuk warga Kuale Kangsor yang bakal pulang beraya kekampung memasing betty di Talang , Cik leey di Guor ,Syed di Chicago & Nizam JARI di padang rengas hati -hati di jalanraya... pelan2 kayuh.

User avatar
abat_syed
Pendaki Gunung
Posts: 79
Joined: 19 Feb 2006, 23:55
Location: ipoh (manjoi)

Postby abat_syed » 14 Oct 2006, 21:48

Assalamualaikum w.b.t :P

dalam ruangan nie sayer nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidil Fitri' kepada yang mengenali diri ini...terutamanya kepada:

semua warga GO

Geng DTM,Syafiq,epol dan lelain.

Ke'rek PUO,Encik Khalil,abang fizi,firdaus,mad,fiza,ryna,che da dan yang lelain.

semua yang penah trekking dengan sayer,kak yatie,abang jemeer,abang rob,wira,kak pisang,abang joeyah,abang hussien,abang khalid dan lelain.

harap minta maaf dan ampun jika terdapat salah dan silap....terusik maner-maner....termakan aper-aper....seloroh tak tentu hala....lawak entah aper-aper....

semua tu merupakan kenangan manis yang tak dapat dilupakan....yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari hijab yang kelam serta kelemahan diri...

sekali lagi maaf zahir dan batin... :P

semoga mendapat keberkatan dalam menjalani ibadah puasa...InsyaAllah...
"illahi antamaksudi warido kamatlubi"
-DeuTerisM-

org_baru
Pendaki Gunung
Posts: 4
Joined: 14 Oct 2006, 21:57
Location: atas hilux
Contact:

raya oih!!

Postby org_baru » 14 Oct 2006, 22:09

bleh bg ucapan kt sini ek??huhu...
sy nk ucap slmt ari ry kt troop GO...n suma umat Islam...
smoga bbahagia slalu... :)
alang-alang menyeluk pekasam

betterman
Pemegang Amanah GO
Posts: 2828
Joined: 04 Dec 2005, 08:39
Location: Bawah beirut
Contact:

Postby betterman » 15 Oct 2006, 08:49

Salam Ramadhan kepada semua warga GO & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang.........

Maaf Zahir & Batin....pada sapa2 yang terbahan , makan ati , kecik ati , simpan ati :) tu biasalah lumrah idup....

Khas untuk warga Kuale Kangsor yang bakal pulang beraya kekampung memasing betty di Talang , Cik leey di Guor ,Syed di Chicago & Nizam JARI di padang rengas hati -hati di jalanraya... pelan2 kayuh.
rame orang kuale rupanye...
buleh leh buat kuale outdoor club :)
Getting to the summit is optional, getting down is mandatory...

User avatar
pendaki baru
Pendaki Gunung
Posts: 188
Joined: 05 Jun 2006, 14:30
Location: Kota DamanSara, Petaling Jaya
Contact:

Postby pendaki baru » 15 Oct 2006, 09:23

Selamt Hari Raya Aidilfitri kepada Semua warga2 Gunung
Nak Tengok Gambar Sila Lah Ke c ni
http://fazrul06.multiply.com/
http://www.myspace.com/9368275
><((((º>¸.·´¯`·.¸><((((º>¸.·´¯`·.¸><((((º>

User avatar
esir
Pendaki Tegar
Posts: 286
Joined: 24 Jan 2006, 03:06
Location: KL/Perak
Contact:

Postby esir » 15 Oct 2006, 10:25

assalamualaikum..

saya mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi kepada semua yang rakan2 pergunungan yang dikenali dan belum dikenali.maaf di atas segala salah dan silap saya kepada sesiapa juga rakan di dalam GO dan kelab2 yang lain.semoga kita dapat merayakan Syawal nanti dengan perasaan yang gembira dan tenang seperti si tenang..hehehe.

tahun ini saya beraya di Kg Kota Hutan Melintang Perak..maaf kerana tidak dapat pulang berhari raya di Kuala Lumpur..(hahaha poyo je).so sesapa yang dok dekat2 tu meh lah datang rumah aku.serangkap pantun dari saya..

pom pom pom
pem pem pem
pam pam pam
ten ten ten
preeeeennngg!!!....--->>hoi mat rempit,gi raya lah.. :)
:D
:.."wei orang depan.,.tak nak duduk jap ke..???":

esir81@gmail.com
www.esir.multiply.com

User avatar
kak bedah
Pendaki Gunung
Posts: 14
Joined: 08 Apr 2006, 10:46
Location: Bandar Sunway

Postby kak bedah » 15 Oct 2006, 10:42

:idea:
Bulan Shawal berkunjung tiba
Ramadhan suah berlalu pergi...
Takbir raya dilaungkan
Memuji Tuhan sekalian alam
Penuh kesyukuran dalam rintihan
Penuh harapan...

Wajah ceria berpandangan
Saling maaf bermaafan
Buang yg keruh ambil yg jernih
Bertekad azam didlm dada
Memperbaharui amal di hari muka

Hidup di dunia hanya sementara
Pencuci isi di dada dari daki dunia
Satu perjalanan keluhuran jiwa
Meniti usia ke hari tua


Ucapan Selamat Hari Raya Idulfitri utk semua..
Maaf dzahir dan bathin...!


on behalf of penyamun2 Hiking Challenge

katak_comei
Pendaki Gunung
Posts: 2
Joined: 06 Jul 2006, 13:46

Postby katak_comei » 15 Oct 2006, 12:30

Dikesempatan saya ingin mengucapkan selamat menyambut aidilfitri buat warga GO dan rakan2 gunung yg lain. mohon maaf dipinta jika ada salah dan silap..halalkan apa yg termakan.. terminum dan apa2 jua perbuatan yg menyinggung perasaan. raya ni jemput le datang ke ghumah teman di tapah perak.. mana la tau kot2 terlalu ke. tersesat kat sana ke.. sudi-sudikanlah betandang...

User avatar
orga
Senator Gunung
Posts: 2088
Joined: 05 Dec 2005, 22:09
Location: n9 & melaka
Contact:

Postby orga » 15 Oct 2006, 13:40

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN
ImageImageImage

Fivesall
Pendaki Gunung
Posts: 73
Joined: 26 Dec 2005, 13:55

Postby Fivesall » 15 Oct 2006, 17:02

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin dari saya untuk semua warga GO

User avatar
likawi
Pendaki Gunung
Posts: 18
Joined: 07 Sep 2006, 19:39
Location: langkawi
Contact:

Postby likawi » 16 Oct 2006, 05:13

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 1427H..
MINTA MAAP BYK2 KPD SMUA... KALU ADA SALAH KIRA 0-0 LA YE...

User avatar
frostice
Pendaki Terlampau
Posts: 701
Joined: 09 Jan 2006, 10:43
Location: Middle Earth
Contact:

Postby frostice » 16 Oct 2006, 09:46

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua warga GO

Maaf Zahir dan Batin sekiranya ada salah dan silap sepanjang
berkata-kata melalui screen ini.

Buat semua peserta yg pernah ikuti program saya terutamanya,
kiranya ada terkasar bahasa, mohon maaf, ampun dipinta.
~Ain't No Mountain Too High~
KP Hiker's Club

User avatar
castello
Pendaki Sondol
Posts: 416
Joined: 06 Jun 2006, 09:35
Location: cheras, kuala lumpur
Contact:

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Postby castello » 16 Oct 2006, 13:42

ASSALAMUALAIKUM KPD SEMUA PENDAKI GUNUNG

SEMPENA DI BULAN BAIK DAN HARI YG BAIK YANG AKAN KITA TEMPOHI DALAM BEBERAPA HARI LAGI....SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN INGIN MEMOHON AMPUN DAN MAAF...SEANDAINYA ADA KATA-KATA YG TERUCAP MENYINGGUNG HATI KAWAN2 SEMUA...SEANDAINYA ADA PERBUATAN YG SENGAJA ATAU TIDAK DI SENGAJAKAN YANG MENYEBABKAN KAWAN RASA TIDAK SENANG HATI MINTA DIMAAFKAN.

SAYA INI HANYALAH INSAN BIASA, TIDAK LARI DARI MELAKUKAN KESILAPAN SAMA ADA YG SENGAJA ATAU TIDAK SENGAJA...NAMUN DEMIKIAN SAYA TETAP BERUSAHA UNTUK MEMPERBAIKI DIRI INI...INSYA-ALLAH. SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN HIDAYAHNYA KEPADA SAYA DAN KITA SEMUA....INSYA-ALLAH. OLEH ITU SEMPENA BULAN RAMADHAN DAN SYAWAL YG MULIA INI MARILAH KITA SAMA2 BERMAAFAN ANTARA SATU SAMA LAIN, LUPAKAN SEGALA KESILAPAN SILAM, DAN MARILAH KITA BERSAMA MEMBINA SESUATU YG BARU, SESUATU YG LEBIH INDAH LAGI UNTUK KESEJAHTERAAN KITA SEMUA BERSAMA....INSYA-ALLAH...

AKHIRKATA PESANAN DARI SAYA...BERHATI-HATI DI JALAN RAYA KETIKA MEMANDU PULANG KE KAMPUNG, KIRIM SALAM KEPADA SEMUA SAUDARA MARA DI KAMPUNG WALAUPUN DIA ORANG SEMUA TAK MENGENALI SAYA TAPI SAMPAIKANLAH SALAM DARI SAYA SEBAGAI SAUDARA SE-ISLAM.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
CASTELLO
Callsign: 9W2CTX
Guide License No.: TG9600
Mobile No.: 0126206087
NATURE EXPLORER ENT.

User avatar
cik_leey
Pendaki Tegar
Posts: 286
Joined: 22 Mar 2006, 10:32

Postby cik_leey » 16 Oct 2006, 15:59

ASSALAMUALAIKUM............
Teman pun nak ambil kesempatan ini utk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI utk semua warga GO MAAF ZAHIR DAN BATIN jika ada berbuat apa-apa kesilapan selama berkawan dgn Teman,dan tak lupa pd PEKATU,DEFZONE,SYED,YAP,SALAN,MMA OUTDOOR MEMBERS dan ramai lagi yg tak sempat teman nak taip nama mereka kalau ada masa datang le kekampung teman boleh merasa lemang tepung dan redang rusa itu pun kalau ada stok ok :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
:) BETTER LATE THAN NEVER.....


Return to “Papan Notis (Malam Gala Gunung Online 14 April 2018)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron