Ucapan Raya Warga Gunung

Berehat sekejap, khas untuk sembang kosong yang mana tidak berkaitan dengan aktiviti pergunungan

Moderator: matsaiko

Post Reply
User avatar
JeNaL
Pentadbiran
Posts: 1758
Joined: 27 Mar 2007, 16:07
Location: sri kembangan
Contact:

Ucapan Raya Warga Gunung

Post by JeNaL » 16 Sep 2009, 15:17

Bagi pihak Pentadbiran GO dan juga Senator Gunung

ingin mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidil Fitri


Maaf Zahir & Batin
--· ··- -· ··- -· --· --- -· ·-·· ·· -· ·
W a r i s a n K h a z a n a h P e r g u n u n g a n
·--- · -· ·- ·-··
Pentadbir GunungOnline
9W2WZL
http://jenal.multiply.com

kabusgunung
Skuad GPS GO
Posts: 737
Joined: 19 Jan 2006, 20:31

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by kabusgunung » 16 Sep 2009, 15:28

Image

User avatar
sany ADALAH alger
Otai Gunung
Posts: 932
Joined: 18 Apr 2006, 09:38
Location: in the middle of jungle called KAY HELL
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by sany ADALAH alger » 16 Sep 2009, 15:57

Image

Salam.
Semoga Allah SWT akan menerima segala amal ibadat yang telah diikhlaskan di sepanjang Ramadhan.
Selamat Hari Raya Aidilfitri.
CARPE DIEM!

beckham@chayok2
Pendaki Terlampau
Posts: 646
Joined: 03 Apr 2006, 03:21
Location: 30 minit sblm sampai puncak...

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by beckham@chayok2 » 17 Sep 2009, 01:25

aku x de kad tapi aku tetap nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin kt sume bdk2 gng yg kenal or x kenal aku secara lansung atau x.. 8)
*Sebenarnya bukan gunung yang hendak ditawan, sebaliknya diri kita sendiri.....*.
-9w2bck-

User avatar
rembau
Pemegang Amanah GO
Posts: 1394
Joined: 06 Dec 2005, 08:41

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by rembau » 17 Sep 2009, 08:03

SALAM SYAWAL...
SALAM KEMAAFAN..
Dan Kami jadikan di bumi gunung-ganang yang menetapnya, supaya bumi itu tidak menggegar mereka; dan Kami jadikan di celah-celahnya jalan-jalan laluan, supaya mereka mendapat petunjuk.(Surah Al-Anbiyaa':31)

User avatar
pulut_itam
Pendaki Gunung
Posts: 193
Joined: 30 Dec 2005, 10:06

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by pulut_itam » 17 Sep 2009, 09:09

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Dan Maaf Zahir Batin
buat Semua Warga G.O.

Jala Raya Sesak Gila,
Nak Balik Beraya Bersama Keluarga,
Semoga Anda Selamat Tiba,
Parking Kereta Depan Tangga,

ngeh..ngeh..ngeh...!!
Pulut a.k.a pitam

Ujang
Pendaki Tegar
Posts: 221
Joined: 15 Dec 2005, 00:22
Location: Damansara
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by Ujang » 17 Sep 2009, 13:15

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

hati-hati ketika memandu di jalan raya.... ingatlah orang yang tersayang....
semoga raya ini lebih mengeratkan silaturrahim kita...
amin....

spiralscorp911
Pendaki Gunung
Posts: 39
Joined: 19 Oct 2006, 16:33
Location: cheras
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by spiralscorp911 » 17 Sep 2009, 16:21

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

ampun maaf for every possible things..... have a safe journey to and fro.... come back in one piece.....
pastu sambung raya kat kl lak...... yeay!!!

User avatar
mizi
Kerabat Gunung
Posts: 1308
Joined: 17 Jul 2006, 15:22
Location: perlis
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by mizi » 17 Sep 2009, 16:25

selamat hari raya maaf zahir dan batin pada semua warga GO...
climb long trail
p11at

ajon
Pendaki Tegar
Posts: 267
Joined: 19 Dec 2005, 12:08
Location: kl
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by ajon » 17 Sep 2009, 16:35

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by biNGai » 17 Sep 2009, 23:46

Hari raya hari yang mulia
penuh bererti kepada kita
tua muda miskin dan kaya
menyambutnya dengan gembira

Berhati-hati di jalanraya
semoga anda selamat tiba
kunjungi teman sanak saudara
bersama gembira di hari raya

Salah dan silap kiranya ada
bermaafanlah sesama kita
ucapan selamat hari raya
dari EON untuk semua
ucapan selamat hari raya
dari aku untuk semua..
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
nabil
Pendaki Terlampau
Posts: 523
Joined: 19 Jun 2006, 14:48
Location: Dlm Bilik
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by nabil » 18 Sep 2009, 00:18

slamat hari raya buat semua warga GO.
ada salah silap sepanjang perkenalan mintak halal dunia akhirat..
amin..
"Sikit lagi.. Sikit je Lagi..."

User avatar
span
Pendaki Sondol
Posts: 415
Joined: 22 Aug 2008, 10:44
Location: atas batu
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by span » 18 Sep 2009, 00:39

disini saya dengan rase rendah diri ingin menyusun 10 jari memohon maaf sekiranya ader berbuat silat terkasar bahasa dlm Keadaan sedar atau x sedar kpda semua warga GO yang secara langsung mengenali dan x mengenali saya.

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIK KEPADA SEMUA

:minum: :minum:

LPAS RAYA BOLEH TREKING SAMA HEHEHEHE
-L@YAN JeW MeNtEL Tu BeB-

User avatar
adventure inc
Pendaki Tegar
Posts: 222
Joined: 27 May 2009, 23:51
Location: penang hill, my

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by adventure inc » 18 Sep 2009, 03:07

a'kum....

untuk semua warga GO & keluarga, saya hazzri hamid ingin mengucapkan


SELAMAT MENGABIHKAN IBADAH PUASA & SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI
SALAM AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN, MINAL A'IDIL WAL FAIIZIN
:: DOUBT :: FEAR :: EXCUSES ::
the mountain is not the only thing you conquer - never stop xploring

User avatar
Kasnalagat
Pendaki Tegar
Posts: 288
Joined: 26 Mar 2008, 08:30
Location: pelantar merenung bulan
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by Kasnalagat » 21 Sep 2009, 20:48

Image
"TranQuiLLity.."

User avatar
adventure inc
Pendaki Tegar
Posts: 222
Joined: 27 May 2009, 23:51
Location: penang hill, my

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by adventure inc » 21 Sep 2009, 23:30

pejam celik, pejam celik
dah lama tak jumpa
pejam celik pejam celik
dah pun syawal menjelma
makin dipejam celik
makin banyak salah dan dosa
sementara masih celik,
banyak banyak lah buat pahala,
sebelum pejam tak celik celik...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN
:: DOUBT :: FEAR :: EXCUSES ::
the mountain is not the only thing you conquer - never stop xploring

User avatar
forestgump
Pendaki Terlampau
Posts: 520
Joined: 19 Apr 2006, 20:17
Location: KL
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by forestgump » 22 Sep 2009, 05:27

Salam Aidil Fitri juga dari saya, isteri Sarah Aishah Bte Abdullah dan Anak kami Mohamed Khalil dari Micklefield, Leeds, U.Kingdom
Maaf Zahir dan Bathin dari kami sekeluarga.
Raya bertiga je sebab tak ada kereta nak join warga malaysia di Leeds Universiti. Bas pulak amat jarang penghujung minggu sebab kami tinggal di sebuah kampung kecil.
Insyallah...1hb Oktober baru saya kembali sorang je dan banyak gear outdoor 2nd hand dan baru dari clearance sales di bawa kembali juga.
The worst day in the jungles is ALWAYS better than the best day in office!

User avatar
CRAZYhAMStER
Pendaki Terlampau
Posts: 592
Joined: 05 Dec 2006, 12:12
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by CRAZYhAMStER » 24 Sep 2009, 14:02

Salam Aidil Fitri Kpd Seluruh Warga Gunung Online..
Maaf Zahir Batin.

[ADVENTURE IN LIFE] SURVIVAL through degrading nature

www.crazyhamster.multiply.com

frostice
Pendaki Terlampau
Posts: 701
Joined: 09 Jan 2006, 10:43
Location: Middle Earth
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by frostice » 26 Sep 2009, 01:24

Selamat Hari Raya
Maaf zahir batin kalau ada posting yg mengguris hati
kalau ada kata2 kurang enak
kalau ada perbuatan tak digemari

Pohon ampun dan maaf
~Ain't No Mountain Too High~
KP Hiker's Club

User avatar
solaris
Pendaki Tegar
Posts: 258
Joined: 10 Mar 2008, 17:47
Location: Kuala Lumpur
Contact:

Selamat Hari Raya Haji

Post by solaris » 27 Oct 2009, 22:05

Selamat Hari Raya Haji....

User avatar
nadir
Ahli Kehormat GO
Posts: 1586
Joined: 05 Dec 2005, 16:30
Location: Penang Darul Mamak
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by nadir » 26 Nov 2009, 19:05

selamat hari raya aji!
Ahmad Nadir Askandar
http://www.outdoordynamics.com.my - Buy outdoor gear online - free delivery !
Join us at FaceBook! - http://www.facebook.com/group.php?gid=340358030429

User avatar
abe~G
Pendaki Tegar
Posts: 246
Joined: 20 Oct 2006, 15:19
Location: Manjung
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by abe~G » 09 Jan 2010, 22:50

GONG XI FA CHAI

User avatar
CRAZYhAMStER
Pendaki Terlampau
Posts: 592
Joined: 05 Dec 2006, 12:12
Contact:

Re: Ucapan Raya Warga Gunung

Post by CRAZYhAMStER » 01 Feb 2010, 16:40

SELAMAT TAHUN BARU CINA

[ADVENTURE IN LIFE] SURVIVAL through degrading nature

www.crazyhamster.multiply.com

Post Reply