Gunung Sanggul, Perak

Kaunter khas untuk mencari maklumat berkaitan gunung dari rakan gunung yang lain.

Moderator: nadir

Post Reply
bella_zulkifli
Pendaki Gunung
Posts: 21
Joined: 05 Mar 2011, 14:29
Location: klang, selangor
Contact:

Gunung Sanggul, Perak

Post by bella_zulkifli » 13 Jul 2013, 13:50

nak tanya otai2 kat sini, ade sape2 tau info pasal gunung sanggul tak.?

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by shahrul » 15 Jul 2013, 00:22

tunggu otai jawab.. berjanggut laa..

sementara tu tgk sini
http://www.gunungonline.com/basecamp/vi ... f=2&t=4925
_________________
_________________

Denan
Pendaki Sondol
Posts: 411
Joined: 09 Feb 2011, 14:44
Location: USJ

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by Denan » 15 Jul 2013, 08:19

bella try tanya en. azlee tuh... beliau baru je pegi gunung sanggul nih.

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by shahrul » 15 Jul 2013, 23:38

^^haaa... tu aaar otai dah masuk tlg jawab :D
_________________
_________________

Denan
Pendaki Sondol
Posts: 411
Joined: 09 Feb 2011, 14:44
Location: USJ

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by Denan » 16 Jul 2013, 08:23

tak boleh nak jawab sharul sbb tak penah sampai... try jugak nak ikut en.azlee ritu tapi tak kesampaian :mrgreen:

bella_zulkifli
Pendaki Gunung
Posts: 21
Joined: 05 Mar 2011, 14:29
Location: klang, selangor
Contact:

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by bella_zulkifli » 16 Jul 2013, 21:33

ha, tu la.. nak tau pasal gunung sanggul ni.. gunung ni macam tak berapa familiar sangat. tapi katenye view boleh tahan jugak.
alahai, terlepas peluang nak pegi gunung sanggul..event baru abeh le pulak.. huuu

User avatar
matsaiko
Senator Gunung
Posts: 2786
Joined: 22 Dec 2005, 16:52
Location: GOMBAK Territory

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by matsaiko » 31 Aug 2013, 00:51

biase2 je gng ni takdela hebat sgt...nak buat koleksi ok la
To Conquer Without Risk Is To Triumph Without Glory
www.azreenismail.com

User avatar
CRAZYhAMStER
Pendaki Terlampau
Posts: 592
Joined: 05 Dec 2006, 12:12
Contact:

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by CRAZYhAMStER » 31 Aug 2013, 07:03

biase2 je gng ni takdela hebat sgt...nak buat koleksi ok la
haaa....
when otai jawab.. "biase2 je".... :lol:


Matsyai...
taun dpn xde plan ke indon..? afta bln 4...

[ADVENTURE IN LIFE] SURVIVAL through degrading nature

www.crazyhamster.multiply.com

Denan
Pendaki Sondol
Posts: 411
Joined: 09 Feb 2011, 14:44
Location: USJ

Re: Gunung Sanggul, Perak

Post by Denan » 02 Sep 2013, 08:32

bagi otai biasa je... bagi kami yg beginner ni... 'lama lagi ke bang puncak'...?? :mrgreen: :keke:

Post Reply