KAT MANA KEDAI OUTDOOR DI SEREMBAN

Nak mintak tolong? atau nak tanya sesuatu? ada cadangan? poskan disini. Terima kasih
Post Reply
ajon
Pendaki Tegar
Posts: 267
Joined: 19 Dec 2005, 12:08
Location: kl
Contact:

KAT MANA KEDAI OUTDOOR DI SEREMBAN

Post by ajon » 16 Apr 2008, 10:45

Kekawan boleh bagi tau kat mana kedai outdoor di Seremban

tima kasih :lol:

kekerk
Pendaki Gunung
Posts: 177
Joined: 11 Feb 2008, 23:34
Location: bawah pokok

Post by kekerk » 25 Apr 2008, 01:27

wat mse ni lum ade lg kedai outdor kt semban...nk beli pe? 8)

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin » 25 Apr 2008, 09:08

Turun KL. Bukannya jauh sangat .....

kekerk
Pendaki Gunung
Posts: 177
Joined: 11 Feb 2008, 23:34
Location: bawah pokok

Post by kekerk » 25 Apr 2008, 16:00

kt k.l ngan area p.j melambak..ampang pon ade gak 8)

User avatar
pakcik
Pendaki Gunung
Posts: 170
Joined: 08 Feb 2006, 23:33
Location: sini
Contact:

Post by pakcik » 25 Apr 2008, 17:46

bukan kat jusco seremban2 ade ke kedai luar pintu?
Never Crack Under Pressure

User avatar
poncho
Senator Gunung
Posts: 1890
Joined: 05 Dec 2005, 15:59
Location: southern
Contact:

Post by poncho » 25 Apr 2008, 19:07

Seremban takde kedai outdoor? wahhh..
KL kan dekat. Melaka pun banyak gak (err..adelah 3-4 kedai)
if a tree falls in the woods... do all the other trees laugh at it?

Image Mounthopper

nyibook
Pendaki Gunung
Posts: 1
Joined: 03 Feb 2007, 12:50

Post by nyibook » 29 May 2008, 15:16

cadangan.. apakata pihak pengurusan start kumpulkan senarai kedai2 outdoor setiap negeri siap ngan alamat sekali. Pas tu selit ler sekali maklumat selengkap yang mampu berkenaan peralatan yang dijual. Sesapa yang tahu wujudnya kedai2 tersebut bolehlah membantu pihak pengurusan dgn memberi info berkenaan kedai outdoor t'sebut. Amacam? Ini akan memudahkan ahli forum untuk membuat persediaan terutama yg baru berjinak2 dengan aktiviti outdoor mcm saya. :idea:
Explore, Conserve And Protect.

User avatar
poncho
Senator Gunung
Posts: 1890
Joined: 05 Dec 2005, 15:59
Location: southern
Contact:

Post by poncho » 29 May 2008, 15:39

cadangan.. apakata pihak pengurusan start kumpulkan senarai kedai2 outdoor setiap negeri siap ngan alamat sekali. Pas tu selit ler sekali maklumat selengkap yang mampu berkenaan peralatan yang dijual. Sesapa yang tahu wujudnya kedai2 tersebut bolehlah membantu pihak pengurusan dgn memberi info berkenaan kedai outdoor t'sebut. Amacam? Ini akan memudahkan ahli forum untuk membuat persediaan terutama yg baru berjinak2 dengan aktiviti outdoor mcm saya. :idea:
timekasih. cadangan menarik.
akan diwujudkan satu topik khas nie kat bahagian Kedai GO

refer sini :arrow: viewtopic.php?f=3&t=1745

Qiqi: Link corrected
if a tree falls in the woods... do all the other trees laugh at it?

Image Mounthopper

User avatar
orga
Senator Gunung
Posts: 2088
Joined: 05 Dec 2005, 22:09
Location: n9 & melaka
Contact:

Post by orga » 21 Jul 2008, 15:40

okeh..skang kedai outdoor kt seremban da bukak..baru sebulan..
tp bkn setting kedai le lebe cam distribution center je..
bole le nk carik beg ke,baju ke, kasut ke,climbing gear ka hape2 lg la..

alamat nye..

AG 13, Taman Bukit Delima,
Jalan Bukit Delima, Temiang,
Seremban.
tepon: 06-7634830 henpon: 017-6666047 (razi)

landmark nye..blkg penjara seremban..kt sebelah mendaki cafe..
ImageImageImage

User avatar
biNGai
Kerabat Gunung
Posts: 3216
Joined: 19 Dec 2005, 13:18

Post by biNGai » 25 Jul 2008, 06:38

waaa abg razi suda jadik pengedar laa skang..bile nak panggey naga&singa datang joget kat kedai sambil mencari buah limau? ekekeke
M.A.L.A.S - Copyright © 2003-2009. All rights reserved.
"Demi langit beserta seluruh binaannya, Demi bumi serta yang ada di hamparannya, Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya.."

User avatar
orga
Senator Gunung
Posts: 2088
Joined: 05 Dec 2005, 22:09
Location: n9 & melaka
Contact:

Post by orga » 04 Aug 2008, 16:47

tader la ngai..sajek je tulung kengkawan kt N9..heheh
ImageImageImage

pr oli
Pendaki Tegar
Posts: 287
Joined: 12 Dec 2008, 04:34
Location: Lembah kelang
Contact:

Re: KAT MANA KEDAI OUTDOOR DI SEREMBAN

Post by pr oli » 24 Dec 2008, 11:41

ade jual pe kat kedai outdoor kat teming tu???
leh bg detail x brg2 yg di jual kat sana??
- peace no war-
9W2OAT

Post Reply