Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Nak mintak tolong? atau nak tanya sesuatu? ada cadangan? poskan disini. Terima kasih
Post Reply
Cat7
Pendaki Gunung
Posts: 35
Joined: 03 Jul 2006, 20:31
Location: Kuala Lumpur
Contact:

Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by Cat7 » 16 Feb 2009, 14:52

Salam,

Saya ingin memohon info mengenai tajaan pengangkutan (Bas) di mana ingin mengemukakanya untuk aktiviti penerokaan Gua Senyum & Aktiviti bersama gajah di Kuala Gandah, Pahang 20-22hb 2009 bulan 3 depan di bawah Kelab Rekreasi TMNet. Justeru bagi sesiapa yang mempunyai info mengenai atau ingin menyertai aktiviti terbabit bolehlah berkongsi segala maklumat sebelum hujung bulan ini. Di harap dapat membantu bagi merealisasikan aktiviti ini sekian terima kasih.





017-3477694
"Climb Now Work Later"
CAT©

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin » 17 Feb 2009, 12:24

Syarikat pong dah banyak nak bangkrup
Banyak oghrang pong nak kena buang keja
tade nak taja taja lagik....................
pegi sendiri bayo sendiri la. :tembak:

TuanTanahKedaung
Pendaki Gunung
Posts: 50
Joined: 06 Mar 2008, 12:11
Location: Bandar Sunway
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by TuanTanahKedaung » 17 Feb 2009, 13:35

bas TMNet xde ke?
to RETREAT is to RETRIEVE !!

nazryst
Pendaki Terlampau
Posts: 650
Joined: 16 Feb 2006, 12:17
Location: Natural Geography
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by nazryst » 17 Feb 2009, 13:47

Syarikat pong dah banyak nak bangkrup
Banyak oghrang pong nak kena buang keja
tade nak taja taja lagik....................
pegi sendiri bayo sendiri la. :tembak:

Relakkk laa bang... walau pun abang ada kursus "Sniper"... ayat yang abang bagi ni bukan tepat ajer... malahan bersepai.... adehhhhh :keke: :kah:

User avatar
span
Pendaki Sondol
Posts: 415
Joined: 22 Aug 2008, 10:44
Location: atas batu
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by span » 17 Feb 2009, 19:01

Syarikat pong dah banyak nak bangkrup
Banyak oghrang pong nak kena buang keja
tade nak taja taja lagik....................
pegi sendiri bayo sendiri la. :tembak:

Relakkk laa bang... walau pun abang ada kursus "Sniper"... ayat yang abang bagi ni bukan tepat ajer... malahan bersepai.... adehhhhh :keke: :kah:

peh kelao kene tepat boleh menanah telinga oooo :kah: :tembak: :keke:
-L@YAN JeW MeNtEL Tu BeB-

User avatar
maclan
Pendaki Tegar
Posts: 256
Joined: 15 Jan 2007, 17:39
Location: Kaki Gunung
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by maclan » 20 Feb 2009, 07:38

ade ke penajaan sebegini? :lidah:
http://www.kerex.multiply.com
outdoor in everywhere...

Image

Lt.Cmdr. Kamal Ariffin
Kerabat Gunung
Posts: 1318
Joined: 12 Jan 2006, 11:43
Location: Gunung Bawah Laut
Contact:

Re: Info untuk tajaan logistik ( Pengangkutan )

Post by Lt.Cmdr. Kamal Ariffin » 20 Feb 2009, 08:11

Ada kalau kena masa dan gayanya.

Masa.
Syarikat tengah kaya dan huntung berlambak. Banyak kena Tax. Jadi cara nak kurangkan bayaran Tax untuk syarikat, Gunakan sebagai belanja mesyuarat, hari keluarga kakitangan, lawatan kakitangan, membeli kenderaan untuk kegunaan kakitangan, belikan hadiah untuk kakitangan dan ..... haku dah tak ingat. Dah lana tak jadik konsultan menda menda ni.
Jadi yang lawatan kakitangan ni buleh sewa bas dan tolak cukai syarikat.

Gaya.
Kalau engkau anak sedara kepada Ketua Menteri. Kalau engkau Timbalan Ketua Pengarah Jabatan Kerajaan yang banyak keluarkan tender. Tu engkau mintak taja apa apapun sure berkapal diaorang datang nak taja sampai seluar dalam sekalipun. Termasuk lubang yang berjalan jalan Pak.

Engkau ada hapa.
Masa atau gaya atau ada telo je cam aku. Takkan orang nak taja telo cap ayam. ha ha ha :tembak:
Dengan banyak syarikat dah rugi daripada diaorang taja engkau lebih baik cover kakitangan sendiri. Lagipun engkau keluarkan tender hapa. TM Net ada banyak kan kan.... bayar Rita Rudani, sekarang bayar tajaan untuk Maya Karin lagik.

Post Reply