Northface di KLCC

Nak mintak tolong? atau nak tanya sesuatu? ada cadangan? poskan disini. Terima kasih
Post Reply
User avatar
kenshina
Pendaki Sondol
Posts: 491
Joined: 05 Dec 2005, 09:24
Location: 21st Century
Contact:

Northface di KLCC

Post by kenshina » 25 May 2006, 14:57

salamss..

aku pon baru perasan tadi... ada butik Northface kat Parkson KLCC

rupanya dah 2 minggu bukak...

ada la bbrp barang yg tadek kat Corezone ada kat situ... macam Terra 50, Crestone 60 n Skareb...

harga... ermmm... mmg lagi mahal kalu nak dibandingkan ngan harga kat dalam internet www.thenorthface.com

nanti ada butik lagi besar diorg nak bukak kat The Weld.. opening 15 Jun nih... (menurut kata promoter tadi la...)

rasanya... kalu aku tak silap... ada diskaun 10% utk satu hari sahaja... esok...

so sesapa yg berminat tu bleh la jengok2...


:mrgreen:
challenge your limit

cddin
Pendaki Tegar
Posts: 293
Joined: 12 Feb 2006, 01:13
Location: 192.168.0.1
Contact:

Post by cddin » 25 May 2006, 18:48

yea.. jom reramai.. walaupun x gaji lagi.. huhu

User avatar
cik_leey
Pendaki Tegar
Posts: 286
Joined: 22 Mar 2006, 10:32

Post by cik_leey » 26 May 2006, 12:24

nak tanya cikit sejak bila jadi promoter ni ? :)

User avatar
sany ADALAH alger
Otai Gunung
Posts: 932
Joined: 18 Apr 2006, 09:38
Location: in the middle of jungle called KAY HELL
Contact:

Post by sany ADALAH alger » 26 May 2006, 18:32

nanti ada butik lagi besar diorg nak bukak kat The Weld.. opening 15 Jun nih
dekatt sungguhh ngan opis aku
nie sure lepas gaji sure laypark sini
yahhhhoooooooooo :)
CARPE DIEM!

User avatar
sweetpotato
Pendaki Gunung
Posts: 55
Joined: 10 Apr 2006, 15:00
Contact:

Post by sweetpotato » 27 May 2006, 09:20

dekat jugak ngan opis aku...opposite jerk, jom p sama2... :)

betterman
Pemegang Amanah GO
Posts: 2828
Joined: 04 Dec 2005, 08:39
Location: Bawah beirut
Contact:

Post by betterman » 27 May 2006, 10:18

besh besh
Getting to the summit is optional, getting down is mandatory...

Post Reply