irau camp..?!!

Nak mintak tolong? atau nak tanya sesuatu? ada cadangan? poskan disini. Terima kasih
Post Reply
viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

irau camp..?!!

Post by viceroy » 27 Jul 2012, 23:14

Askm warga G.O sekalian..sape ada info pasal irau camp nih...leh cerite siket..?!!

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: irau camp..?!!

Post by shahrul » 01 Aug 2012, 01:13

nak tanya pasal apa ttg irau ni bro... cer kasi clear sikit..
_________________
_________________

viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

Re: irau camp..?!!

Post by viceroy » 01 Aug 2012, 23:48

apa2 aje mengenai irau camp nih...ade kemsait ker..chalet ker...homestay ker...atau no.hp utk dihubungi...baru dengor jer pasal tempat tuh...

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: irau camp..?!!

Post by seper4alif » 02 Aug 2012, 11:59

irau champ kat mana beb?
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

Re: irau camp..?!!

Post by viceroy » 02 Aug 2012, 23:31

kat area kameren gak...kalu naik ikut spg pulai..selepas sempadan perak /pahang sebelum spg blue valley...!!.

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: irau camp..?!!

Post by seper4alif » 03 Aug 2012, 00:20

erk... adakah yang di maksudkan tuh gng irau??
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

Re: irau camp..?!!

Post by viceroy » 03 Aug 2012, 23:12

erk... adakah yang di maksudkan tuh gng irau??
abselutli bukan....ni sbg alternatif nak camping kat cameren(sg.pauh forest camp)....tapi takmo terperangkap dgn kesesakan yg melampau di berinchang...so ada org bagi cadangan pegi jer kat irau camp nih..

User avatar
rembau
Pemegang Amanah GO
Posts: 1394
Joined: 06 Dec 2005, 08:41

Re: irau camp..?!!

Post by rembau » 04 Aug 2012, 12:12

ini bekas tapak rumah projek buat jalan simpang pulai tu...tak silap aku MTD .... kalau dari kg raja toward ipoh dia sebelah kiri...nampak rumah kayu ....
aku pernah tidur sini malam nak pi YB ... tapi masih bawah MTD...bukan bawah Irau Camp

kalau salah harap perbetulkan
Dan Kami jadikan di bumi gunung-ganang yang menetapnya, supaya bumi itu tidak menggegar mereka; dan Kami jadikan di celah-celahnya jalan-jalan laluan, supaya mereka mendapat petunjuk.(Surah Al-Anbiyaa':31)

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: irau camp..?!!

Post by seper4alif » 04 Aug 2012, 20:02

ooooow
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

Re: irau camp..?!!

Post by viceroy » 04 Aug 2012, 23:31

mungkin skrg dikenali dgn nama irau camp....tak gitu en.rembau..?!!

viceroy
Pendaki Gunung
Posts: 70
Joined: 29 Mar 2007, 12:36

Re: irau camp..?!!

Post by viceroy » 07 Aug 2012, 23:24

hari ahad kelmarin gi kemeren..nak cari tempat yg dimaksudkan....memang takde rasenye Irau Camp nih...dulu pernah nampak Signboard playwood...tulis ngan cat jer...kat area MTD tuh...siap tunjuk arrow lagi.....skrg ni kawasan tuh dah jadi perkampungan tersusun..Mawar Taman Desa (MTD )Kg Melayu Sg.Ikan...dan ada resthouse (Rumah Rehat Highland )...mungkin ini tempat yg kawan aku maksudkan tuh....

Post Reply