Menu semasa Camping dan hiking

Aktiviti selain dari mendaki gunung dan topik am

Moderator: matsaiko

User avatar
sukahatiadam
Pendaki Gunung
Posts: 128
Joined: 08 Oct 2009, 12:59
Location: Sungai Sedim
Contact:

Menu semasa Camping dan hiking

Postby sukahatiadam » 16 Apr 2014, 23:50

sila kongsi menu dan cerita menarik masing masing semasa di dalam hutan , memancing atau outdoors lain yang melibatkan beg galas .

sembang2 kosong saja . Kalau sesama trekking baru tau menu tapi bukan dapat trekking dengan semua orang.
lain chef lain menu , lain gogo lain preparation kan .. kan .

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Postby shahrul » 07 Feb 2015, 01:22

menu paling best adalah menu yg dapat dimasak macam ada dapo kat umah walaupun sebenarnya kita berada dalam hutan :lidah:

tengok trip gak kekadang, sapa sanggup pikul ration berat2 nak makan sedap2... terbaekla menu dia. hehe
_________________
_________________

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Postby seper4alif » 09 Feb 2015, 10:13

maggi sup...... tea o panas... laalalalalala
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage

User avatar
shahrul
Senator Gunung
Posts: 819
Joined: 25 Apr 2011, 08:21
Location: streets of uptown

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Postby shahrul » 23 Feb 2015, 17:33

dedulu kena tegor gak bawak megi.. guide ckp megi x bagi tenaga. ganti lee dgn menu yg berkhasiat :p
_________________
_________________

User avatar
sukahatiadam
Pendaki Gunung
Posts: 128
Joined: 08 Oct 2009, 12:59
Location: Sungai Sedim
Contact:

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Postby sukahatiadam » 30 Mar 2015, 15:45

meggi tu yang penambah seri dan pembuka selera

User avatar
seper4alif
Kerabat Gunung
Posts: 2100
Joined: 01 Jun 2006, 09:42
Location: gelanggang TokMeor
Contact:

Re: Menu semasa Camping dan hiking

Postby seper4alif » 12 May 2015, 12:03

aaa ah... apalah rasa nya klu tidak berkuah kan maggi... huaahaahaaa... lagi satuh rahsia maggie adalah untuk di tunjuk tunjuk, pasal murah... haahaha powerbar, pisang, nasik impit, kurma dalcha kambing bagai kami makan nyorok dalam khemah haahaaahaahahaa... kan dah kantoi
seper4alif
:::masuk tempat orang bawak otak bukan pisau:::
Image ImageImage


Return to “Khemah”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron